4 Mars

Hej å Hå!

Nu kommer de lite bilder från igår kväll och idag :)
lite gott och blandat allt från korvgrillning till fastkörning med skoter :)

      


Idag har jag bara försökt bekämpa min förkylning med allt från alvedon till promenad :) Älsklingen är på äventyr så jag och dom små ligger just nu i soffan och gör ingen ting :) har packat väskan så de är bara att stiga upp imorron och kliva i bilen :D





Imorron drar vi till stugan och lördag är det dax för fisketävling! http://ajaur.patric.li/ Om ni undrar något om fisketävlingen :) Hoppas att det blir SOL!! :D Jag och Nadja ska stå på stranden och HEJJA på mamma Lina som ska delta i fisketävlingen :) Sen blir det bara mys hela helgen med lite tur kanske de blir en sväng på marknaden :)



NU tänkte jag då säga hej då till bloggen över helgen!!!

//Majlinamaria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0