29 ´Mars

hej å hå vad tiden går :)
på onsdag kommer Ingela hem och jag hoppas på bra väder så jag får mig många promenader med mycket prat :)

Just nu sitter jag i luleå på vandrarhemmet och läser härliga hund och uppdaterar mig själv på lite tips inför de´n kommande  träningen med Brynolf :) Imorron är de skola och en ny kurs :) jag tycker den nya kursen verkar kul :) vi få se imorron vad jag tycker då :) 

Onsdag drar vi hem igen,´och jag byter bara bil å drar vidare ut i vildmarken för en helg med träning och trevligheter :)

nä nu ska jag ta och krypa ner under täcket´, läsa lite till, ta en sväng på tradera ´, facebook och bloggarna sen isäng :)

blir en långnatt då vi inte börjar förän 10:15 imorron och går till 16:00 :) vi har ingen tv på rummet så därför lär det nog bli mycket tid vid datorn..

Sen tycker jag att du ingela har varit dålig på att hålla mig med sällskap på msn nu flera dagar därför orkar jag nu inte skriva mera :P

//Majlinamaria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0