24 Mars!

 NU var det kanske dax för liiite uppdatering!

LÖrdag så var vi hos min Farbror och åt middag och såg hockey innan jag, lillebror och min lillkusin Sally åkte hem på vallen medan de andra drog ut på hotellet och farbror gick isäng för han skulle upp tidigt å jobba stckaren! Sally och Casper somna båda två rätt snabbt.. :P så då satt jag själv och dö-glodde på tv sammtidigt som jag hittade massor med bra sy-tips på nätet, nu ska jag bara beställa tyg för nu har jag ropat in två böcker på tradera :)

Söndag så bar de av ut å gå en sväng på morgonen med Sally och Brynolf.. :) Vi skulle låna en bob av Casper för att senare kunna dra ut på äventyr :) Söndagen blev full med främmande och bus så när klockan slog 20:00 stöp vi isäng.. :)

Måndagen gick åt till promenader, bakande och hemtenta och självklart hockey!! :)

NU till gårdagens bravader, med ännumer bakande.. :) Sen blev det Paltrullande och KALAS!! :) 

 

      



Ja vad är väl en bal på slottet?!
Tack alla för pressenterna och för att ni kom :)

NU ska jag fortsätta önske shoppa på Stoff och stil en stund innan jag tar fram symaskinen och börjar på mina projekt :)

//Majlinamaria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0