2 Mars

Nu har Mars tagit fart och tiden gå lite fort som vanligt :)
Igår var jag med brudara och vi jobbade med vår enkät uppgift :) dukig va vi iaf :)
Petter kom och hämtade mig på byn och vi handlade lite innan vi åkte hem. :)

När vi kom hem var ajg helt tom i huvudet och som tur är så har jag en sån duktig älskling..
han hade tvättat ALL tvätt, skottat av taken, lagat hundburet, diskat, börjat med middan ja jag behövde inte göra ett dugg! Så jag tog min dator och la mig i soffan en stund innan vi hjälptes åt att göra maten klar :)

Efter maten åkte vi och hämtade lite tapetböcker sen ner till mamma och pappa :)
Där var Lena med min "lillkusin" Sally.. Så vi satt där och pratade sen kom Isak och lämnade Nadja som skulle vara med oss under kvällen.. Nadja gjorde allt för att få Sallys uppmärksamhet, hon sjöng, hon låg brevid henne på bordet, hon höll handen ja hon provade allt söt ungen :) Jag har bilder men jag hittar ju inte kabel tilltelefonen :)

Idag så har jag dolat på med skolarbete medan jag spelat Spank the monkey med petter och lillebror som är hemma och är sjuk... 
(Bilden är lånad)


Har suttit och kollat igenom en bok som heter Hissad och dissaf av M. Öhman, den handlar om relationsamarbete i förskolan och jag tycker den var mycket intressant.. mycket läsvärd :)



nu ska jag ta och söka åt lite böcker så jag kan skriva klart min uppgift som jag gjorde på fältstudierna..
skulle va skönt å få den klar så man bara har HEMTENTAN att oroasig för!

Jajust ja :) kom just på att jag har glömt visa dom två böcker som jag köpte på bokrean förra veckan :)
Två Barbapapa böcker, den ena heter bara barbapapa och den andra barbapapa och arken. riktigt fina böcker :)

  

Barbapapa var ju en av mina favoriter då jag var liten så nu tänkte jag att de skulle bli nån annans favoritböcker också i framtiden :) men tills den framtidan kommer får Nadja lyssna på böckerna :)
Har även ropat in en film som jag såg på HELA tiden då jag var liten och var hos farfar och farmor Lucky Luke så nu väntar jag den i postlådan vilken dag som hellst :)

I LOVE TRADERA!!!

Nä om jag skulle gå och söka igen mina böcker nu :) Nu har iaf Ingela lite att läsa!
Har hon tur blir det mer ikväll :) kanske lite bilder också :)

//Majlinamaria
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0