19 Mars!

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? NEJ! de är ingen vanlig dag för de Farbror LARS födelsedag HURRA HURRA HURRA!! :)

En måste jag ju gratta Patrik som igår fyllde år! :) GRATTIS!!

Sen kanske man ska säga Grattis till Skellefteå AIK som igår tog hem en seger! :D

Nu till gårdagen :D Jag och Petter vi bakade då han kom hem från sin tenta-skrivning! Vi han baka. Bullar, Chokladmuffins, Äppelmuffins, 2 rulltårtor och en sockerkaka med äpplen! :) Bilder?!  Ja men självklart! :)

 

        





å Självklart var allt gjort med KÄRLEK!! :)

Nu har vi städat så de glänser och ätit lunch, röktfläskfile och sallad.. :)
Nu ska jag ta å fixa till mig själv innan det blir dax för fredags-mys handling :)

Pöss!!

//Majlinamaria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0