17 Mars

De börjar dra ihop sig mot helg!

Idag har jag skrivit på hem tentan så nu är det bara den absolut sista kvar som ska skrivas dit ! :)
Sen har vi också hunnit plantera frön, gå en 2 timmars promenad, Varit till min underbara morfar och ätit mat! :) Mumma! Betalat lite tradera grejs och hela dagen har jag pratat med min underbara Ingela!! :)
.
NU är det hänga tvätt och duscha som står på planeringen sen krypa ner under täcket och soova :)
Har tyvärr inga bilder å dela med mig av :P dom är på telefonen och kabeln är kvar hos malin somligger i magsjuka så dit går jag INTE!! ;D

IMorron kanske de kommer mera bilder ;) Kanske skulle göra som Ingela en Bloppis :) (Loppispå bloggen)
De skulle behövas alla lådor som skall städas ur på vinden sen! :P

INgen som har en sängkappa till en 90-säng över vit, svart eller grå??!!

//Majlinamaria


Kommentarer
Postat av: Sofia

tack, nää de ä skitbra

2010-03-18 @ 09:58:50
URL: http://sjakobsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

tack så mke, blöjor ä en stygg bra vinst.. =)

2010-03-18 @ 10:20:48
URL: http://sjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0