16 Mars

Hej å hå, nu sitter jag här på Ingelas begäran! 

Tänkte börja med att lägga ut lite bilder från söndagen då vi var med Lars, Emma och Adrian i pulkbacken! 
Adrian hade med sin bob men jag tror inte han var den som åkte mest på den.. :) 

              

 

Sen tänkte jag bjua på lite bilder från den soliga dagen då vi var ute och roade Brynolf och milla i Solen!



Att vara ute är väl si så där kul :) Man blir iaf trött där efter :)



Brynolf där emot skulle kunna springa efter pinnar hela dagen om han fick :)




Nu tänkte jag inte bjuda på några fler bilder ikväll :)
Imorron kanske, morron dagens plan är:
*STÄDA!!
* Tvätta (Om de försvunnit några myror!)
* Plantera förn

*HEMTENTA!! :)

//Majlinamaria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0