20 April

Snart är även denna månad slut :)

Här hemma så har det varit fullt upp med att slita tapeter, spackla, slipa måla tak tapetsera och lägga golv :)
just nu sitter jag på ett seminarium på datorn och hör om fattigdom, medan jag i andra örat hör petter såga och såga, så jag skulle kunna tänka mig att golvet är klart då jag kommer ut här ifrån :) Så då är det enbart golvlister som fattas i sovrummet :) Så då ska ajg städa där i eftermiddag och putsa fönster :) WIIE :)

Sen så ska datarummet och toahallen få sitt lyft med tapeter å golv :) hoppas de flyter på som de gjorde i sovrummet :) Då är vi ju snart klara :) Tänkte bjuda på lite bilder sen, då allt är klart :)

Veckans plan:

Onsdag: Plugga & tapetsera

Torsdag: Dollar & plugga & tapetsera

Fredag: Lägga golv? Städa? PLUGGA!!!

Lördag: ??? Hjälpa Lina kanske?!

Söndag: ????????

Händer hos er i veckan då?

//Majlinamaria


PS: INGELA, jag saknar dig!!! HUr ska jag klara mig till sommaren?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0